MEDIÁLNE TRENDY 2025

MARKETING Vzdelávanie
MEDIÁLNE TRENDY 2025
Zaujíma vás, kam smerujú tradičné médiá v digitálnej ére?
Chcete vedieť, aká je úloha verejnoprávnych a komerčných TV?
A čo prinesie spojenie lineárnej televízie so streamovacími platformami?  Čo vás čaká?

Médiá: Aká je budúcnosť tradičných médií?

  • Verejnoprávne vs. komerčné TV: Aká má byť ich úloha v spoločnosti?
  • Pôvodná TV tvorba: Výzvy kreatívneho prostredia
  • Lineárne televízie vs. streamovacie služby: Súboj o diváka
  • Influenceri: Efektívny marketing alebo voňavá bublina?
  • Spravodajstvo pod tlakom: Aktivizmus verzus objektivita
Mediálne domy, odborníci z oblasti televízie, digitálne platformy a influenceri – to všetko na jednom mieste, kde sa podelia o najnovšie poznatky, výzvy a veľmi pravdepodobné predpovede na budúcnosť!

Program:


1.blok Médiá: Aká je budúcnosť tradičných médií?
Pozvanie do diskusie dostali:

  • Michal Teplica, generálny riaditeľ vydavateľstva News and Media Holding
  • Alexej Fulmek, generálny riaditeľ vydavateľstva Petit Press
  • Lukáš Fila, generálny riaditeľ vydavateľstva N Press
2.blok Verejnoprávne vs. komerčné TV: Aká má byť ich ú
loha v spoločnosti?
Pozvanie do diskusie dostali:

  • Igor Slanina, generálny riaditeľ STVR
  • Peter Gažík, generálny riaditeľ skupiny Markíza
  • Marcel Grega, generálny riaditeľ JOJ Goup
  • Ján Svoboda, generálny riaditeľ TA3, OUR MEDIA SR
    Prieskum: Streamovacie služby vs. lineárna TV. Kto sú ich diváci?

  • Denisa Lakatošová, Marketing And Communication Manager, NMS Market Research Slovakia
3. blok Pôvodná TV tvorba: Výzvy kreatívneho prostredia
Pozvanie do diskusie dostali:

  • Alexandra Dubovská, riaditeľka Centra výroby skupiny Markíza
  • Slávka Adamíková, riaditeľka výroby JOJ Group
  • Vincent Štofaník, riaditeľ Slovenskej televízie STVR
  • Tereza Polachová, riaditeľka divízie Obsah Českej televízie ČT
4.blok Lineárne televízie vs. streamovacie služby: Súboj o diváka
Pozvanie do diskusie dostali:

  • Kristián Baráti, Segment Director Markíza
  • Martin Heržo, Obchodný riaditeľ JOJ Group
  • Anetta Krátka, konateľka a riaditeľka spoločnosti Media STVR
  • Peter Valentovič, CEO Media and Digital Services
Prezentácia: Výdavky do reklamy. Aké sú trendy?

  • Tatiana Bőhmerová, Head of Ad Intelligence, KANTAR MEDIA
5.blok Influenceri: Efektívny marketing alebo voňavá bublina?
Pozvanie do diskusie dostali:

  • Michal Borec, Riaditeľ Centra marketingu, Markíza
  • Ivana Semjanová, Marketingová riaditeľka JOJ
  • Martin Kukoľ, Managing Director, Call Crispy
6.blok Spravodajstvo pod tlakom: Aktivizmus verzus objektivita
Pozvanie do diskusie dostali:

  • Zuzana Martináková, riaditeľka spravodajstva a publicistiky, TA3
  • Mária Hlucháňová/Peter Nittnaus, poverená vedením Sekcie spravodajstva STVR / poverený vedením spravodajskej televízie STVR :24
  • Michal Kratochvíl, Riaditeľ Centra spravodajstva a publicistiky, Markíza
  • Tomáš Vojáček, šéfredaktor spravodajstva a publicistiky CNN Prima NEWS

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *